Catalog
Contactaţi-ne
+373 76 620 620
Contactaţi-ne
+373 76 620 620
Scrie-ne pe chat
WhatsApp (doar chat)
+373 76 620 620
Viber (doar chat)
+373 76 620 620
Telegram (doar chat)
+373 76 620 620
Solicitați un apel înapoi
Adresa
Str. Nicolae Testimitianu 3/7, Moldova Chișinău
0
0
X
Solicitați un apel înapoi
ROM

Contactaţi-ne

Contactaţi-ne
+373 76 620 620
Scrie-ne pe chat
WhatsApp (doar chat)
+373 76 620 620
Viber (doar chat)
+373 76 620 620
Telegram (doar chat)
+373 76 620 620
Solicitați un apel înapoi
Adresa
Str. Nicolae Testimitianu 3/7, Moldova Chișinău

Limbajul interfeței:

Cautare produsului

Politica de returnare


1. Dacă clientul nu este mulțumit de felul în care a fost executată comanda sau de calitatea produselor livrate, vă rugăm să vă adresați în termen de 24 ore din momentul livrării. Dat fiind că florile sunt un produs ușor alterabil nu vom fi în stare să înlocuim produsul sau să returnăm suma achitată dacă nu vom fi informați in timp util despre acesată problemă. În cazul neîndeplinirii comenzii corect perfectate și achitate din vina serviciului Flower Lab garantăm returnarea în totalitate a sumei achitate.

In situatia in care, dupa evaluarea situatiei  partile convin aplicarea prevederilor privind restituirea pretului, Flower Lab iși asuma restituirea integrala a pretului numai in situatia in care Clientul va returna toate produsele neperisabile, in starea in care au fost receptionate la destinatie. In caz contrar, daca Clientul opteaza pentru pastrarea produselor neperisabile, Flower Lab va aplica politica restitirii partiale a pretului, in concret, Prestatorul va restitui exclusiv valoarea produselor perisabile care s-au dovedit a fi neconforme, la momentul efectuarii livrarii.
2. În cazul anulării comenzii (nu mai mult de 24 de ore), garantăm returnarea integrala a pretului achitat.
3. Procedura și termenii de reîntoarcere a banilor depinde în totalitate de metoda de plata aleasă la efectuarea comenzii. Dacă metoda de plată a fost efectuată prin achitarea cu cardul, returnarea mijloacelor financiare are loc doar pe contul de card cu ajutorul căruia s-a efectuat achitarea.
4. La comenzile cu produsele adiționale contra cost (livrarea specială, ora fixată, etc.): la nerespectarea parametrilor nerespectați în comandă, Flower Lab face returul parțial al pretului pentru serviciul omis. 
5. Conform prevederilor Hotararii de Guvern Nr. 1465 din 08-12-2003 cu privire la aprobarea Regulilor de înlocuire a produselor nealimentare şi a termenelor de garanţie, produsele perisabile nu sunt eligibile pentru returnare. În această categorie intră flori, buchete, coroanele, jerbele și aranjamentele florale, produse cosmetice, jucarii, etc. Lista completa de produse o gasiti https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=100706&lang=ro
6. Articolul trebuie să fie restituit în aceeași condiție în care a fost livrat, inclusiv în ambalajul original, cu toate accesoriile și documentația neafectate. În cazul produselor vândute sub formă de set, întregul set trebuie să fie returnat în ansamblu.
7. Dacă constatăm că condițiile menționate anterior nu sunt îndeplinite, vom refuza plata valorii produselor returnate și vom reexpedia coletul către Cumpărător, care va trebui să suporte costurile de reexpediere. În situația în care produsul returnat prezintă semne de uzură, utilizare, zgârieturi, lovituri, ambalaj deteriorat sau este incomplet, iar accesorii sau documentație lipsesc, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide dacă acceptă returul sau de a deduce o sumă din valoarea acestuia. Această sumă va fi stabilită după evaluarea prejudiciilor aduse produsului returnat.